« صدای کنارکـ »

برترینهای شهرستان کنارک

« صدای کنارکـ »

برترینهای شهرستان کنارک

« صدای کنارکـ »

هر وبلاگ ارزشی ایرانی یک مشت محکم در دهان استکبار جهانی

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های شهرستان کنارک می باشد.

هدف از ایجاد این وبلاگ انتشار تفکرات، مطالب تولیدی و ارزشی وبلاگ نویسان شهرستان کنارک و معرفی به جامعه مجازی و نیز انتشار در سایت های کشوری و بخصوص حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز سایت همه باهم ( سایت مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) همچنین از دوستان عزیزی که نامشان از قلم افتاده است تقاضا میشود آدرس وبلاگشان را جهت لینک در وبلاگ مرکزی هرستان کنارک از قسمت نظرات این وبلاگ برای ما بفرستند.

تناقضات دولت تدبیر تمامی ندارد!/ ارسال پیام های

قابل پیش بینی بود که از اظهارات آقای روحانی  درباره آموزش زبان های خارجی، کمتر از 24 ساعت پس از بیانات رهبرانقلاب اختلاف نظر بین رئیس جمهور و رهبری و در نتیجه بی احترامی آقای روحانی به ایشان برداشت شود.

گویا تناقضات در دولت تدبیر تمامی ندارد.

اگر برای باراول بود که  رئیس جمهور موضعی تعارض گونه و با فاصله ای کم از بیانات رهبری گرفته بود، همانند دفعه های گذشته سکوت می کردیم.

متاسفانه حساب کاربری متعلق به آقای روحانی رسما توئیتی را که تعارض سخن ایشان با بیان رهبری کاملا در آن مشهود است منتشر می کند.

این گمانه در عده ای ایجاد شده است که این رویه ای است تعمدی که آقای روحانی به دنبال  فرستادن پیام های «نمایش اختلاف»  برای بخشی از جامعه هستند و بر اساس این گمانه چون هدف این «نمایش اختلاف» سیگنال سیاسی به بخشی از حامیان است و نه بیشتر، موضوعات کم اهمیت برای آن انتخاب می شود.

سکوت آقای روحانی تایید این تحلیل ها تلقی می شود و در عین حال آقای روحانی باید بدانند که از شرایط پیش آمده فقط بیگانگان خوشحال می شوند و مردمی که ایشان را رئیس جمهور خود می دانند از ایشان توقع دارند با توجه به بحران اقتصادی موجود، از هرچه حاشیه سازی است دوری کنند.
وقتی رهبری نظام علاوه بر این همه حمایت، نام یک سال را در حمایت از دولت همدلی و همزبانی  گذاشتند و برای سال جدید نیز در تذکر به منتقدان دولت تصریح کردند ما بر این همدلی و همزبانی تاکید می کنیم، ایشان باید قدرشناس این حمایت ها باشند.

سخنان مهاتما گاندی

در پایان بد نیست آقای روحانی متن سخنان مهاتما گاندی، رهبر کبیر استقلال هندوستان علیه رسمیت یافتن آموزش زبان انگلیسی در هند را کمی مطالعه کند!؟



نظرات  (۱)

سلام.ریس جمهور محترم جناب اقای روحانی،یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی